9 Nisan 2011 Cumartesi

"1 Yaş Oliver Ve Arkadaşları" Butik Pasta


Sevgili Nevra hanım; bu pasta için bana aylar öncesinden ulaşarak tasarlamaya başlamıştı, nasıl bir kutlama olacağını bebişinin ilk yaşgünü için. Çok ince ve titizlikle seçti her pasta örneğinden bir ahenk ve bütünleştirdik beraberce. Çok keyif alarak çalıştım ve hiç unutmayacağım bir tecrübe kazanmış oldum. Teslimat sırasında ki sıcak karşılamada ayrıca beni etkileyen faktörlerden biriydi. Buradan herşey için tekrar tekrar teşekkürler... MİNİK TOPRAK EMRE NİCE MUTLU YILLAR SANA :)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ayşe Hanım kendi telaşımızdan sizi uzun süredir arayamaz olduk. Kızıma kavuşalı 2 ay kadar oldu. Oğlumun da ikinci yaşı yaklaşıyor. Henüz net bir fikrim yok 2.yaş pastası için. En kısa zamanda görüşelim...

Unknown dedi ki...

Nevra hanım sizsiniz sanırım isim yazmamışsınız :) bu pastanın altına yazdığınız için tahmin ediyorum. Herzaman beklerim, görüşelim. Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

bu pastanın ücretini öğreneblrmiyim
navranın arkadaşıyım ben:)
2 aylık benimde bebeğim 10 ay sonra bizede lazım olablir

Unknown dedi ki...

İsminizle beraber mail adresimize mail atarsanız fiyat konusunda bilgi verebilirim. görüşmek üzere

Blog Directory by Blog Flux

kolay ulaşın