15 Mayıs 2012 Salı

"Pepee" Butik Pasta


Üzerinde kocaman bir Pepee olan pasta hazırladım bu hafta. Bu pastamız benim 2 yaşına giren kuzenim Ecrin için hazırlandı :) Evet 2 yaşında bir kuzenim var benim, canım dayımın minnoş kızı :) Pastamızın şeklini , bana yengem belirtirken sadece Pepee karakteri olmasını diğer her türlü süslemeyi bana bıraktığını söyleyince bende uzun uzun düşündüm ve araştırmalar yaparken karşıma çok hoşuma giden bulutlar çıktı. Bütün pastamızın süslemesi bu bulutlardan yola çıkarak dizayn edildi. Renkleri ve şekillerin bütünlüğü herşeyi ile aklımda netleştirdikten sonra zevkle başladım hazırlamaya. Doğumgünü sırasında Pepeeyi gören çocuk sevinçleri , büyüklerin şaşkın ve hayran bakışları çok sevindirdi herzaman olduğu gibi yine beni. Pastayı ortaya koyar koymaz süs alma telaşına kapılan çocukların hali görülmeye değerdi doğrusu :) ya büyüklerin Pepee yi oyuncak sanıp inanmak için sırayla ısırmak istemelerine ne demek lazım bilemedim :)) Herşey ama herşey mükemmeldi o gün. Yengem inanılmaz bir organizasyon hazırlamış ve tüm emeklerine değmişti. Birde pastanın ilgi odağı olmasıyla benim için oldukça keyifli birgün haline dönüştü. Bıcırık Ecri'nin mutluluğunu görmek , onunla bu özel gününü paylaşmak çok güzeldi. Yengeme bana güvendiği için ve verdiği o güzel destek için sayfam aracılığıyla bir kez daha çok teşekkürediyorum. İYİKİ DOĞDUN ECRİN! O GÜZELLER GÜZELİ YÜZÜN KADAR BAHTINDA GÜZEL OLSUN İNŞALLAH! NİCE MUTLU YILLAR...



Hiç yorum yok:

Blog Directory by Blog Flux

kolay ulaşın