24 Nisan 2010 Cumartesi

" İlkbahar Doğum Günü" Butik Pasta


İlkbahar pastası... Tamda şeker kız İlayda gibi cıvıl cıvıl ve rengarenk :)
Bu güzel pasta bu hali alana kadar bendeki stresi bilemezsiniz. Ebru hanımın bana haber vermesi ile beynimde birsürü plan program hesapları çalışmaya başladı. Çünkü bir gece içinde ikinci pastamı nasıl yetiştirirdim. Hiçbir düşüncemi toparlayamaz halde giriştim hemen işlerime... İnanın kek vs... işleri bitipte ortaya bişeyler çıktığını görünce rahatladım ve olay kendiliğinden güzelleşti. Ben bu işi gerçekten çok seviyorum bunu daha iyi anladım. Bana güvendiğiniz için çok teşekkür ederim. Umarım herşey dilediğiniz gibi olmuştur. Bir ömür boyu mutluluk, sağlık ve güzellik diliyorum İlaydacım! Sevdiklerin herzaman etrafında olsun...

Hiç yorum yok:

Blog Directory by Blog Flux

kolay ulaşın