25 Ekim 2011 Salı

"Atlıkarınca-Lunapark" Butik Pasta



Atlı karınca pastayı yapmayı hep aklımdan geçiriyordum. Küçük kızımın yaş gününde de bu isteğimi pastamda gerçekleştirdim. Misafirlerim hayranlıkla seyrettiler pastayı görünce. Beni en mutlu eden ve yine beni bu işe sevdiren en güzel duygu işte bu güzel tepkiler. Birde küçük kızımın tepkisi vardı ki dillere destan asla unutamayacağım çok komik ifadeler.... Anne ben karıncalı pasta istemeeeeeeemmmm :))) bu karıncalı değil lunapark pastam o benim, diye gecenin bir yarısı ben pastayı yaparken uyuklama ve sayıklama halinde ki feryatları. Ve doğum gününde pastasındaki mumu üflerken  o anda aldığı zevki her haliyle belli ederken İYİ Kİ VARSIN CANIM KIZIM!!! diye yine haykırdım yüreğimin her bir noktasından...




Hiç yorum yok:

Blog Directory by Blog Flux

kolay ulaşın