28 Ocak 2012 Cumartesi

"Özel Tasarım Mercedes Araba" Butik Pasta






Yeniden Mercedes araba ile karşınızdayım. İlk bu model pastayı Ayşe hanım benden istediğinde çok heyecanlanmıştım. Bukez Sevgili Mehtap hanımın tercihi olunca aynı heyecan ve coşkuyu yeniden yine doyasıya hissettim. Mehtap hanımın bizden istediği ilk siparişe dönüp baktığımda okadar acemice buluyorumki yaptıklarımı sayelerinde çok güzel yollar katetiğimi düşünüyorum. Bana gösterdiğiniz o sıcak , samimi tavrınız ve güven duymanız okadar çok desteklediki beni sizlere nekadar teşekküretsem azdır. Mutlu anlarınız hiç eksilmesin. NİCE MUTLU YILLAR YUSUF! 

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Sevgili Mehtap hanım beni çok mutlu ettiniz gerçekten. Bu mesajınız benim için çok kıymetli. Sürekli teşekkürediyorum ama yetersiz kalıyor gibi geliyor artık :) Mesajı siz atamamışsınız ama ben kopyalayarak ekliyorum buraya. Her tatlı gününüzde beraber olmayı bende çok isterim. Sevgilerimle

Ayşe hanım merhabalar,
Öncelikle sizi tanımama vesile olan arkadaşım Levent'e çok teşekkür ediyorum. 2 yıl önce bir sabah elinde pembe şirin kurabiyelerle geldi ve bu kurabiyelerin tadına bakmamı istedi. Görüntüsü kadar tadı da muhteşem olan kurabiyenin tadına baktıktan sonra Ayşe hanımı tanıdım. Çok güzel çalışmalarını sevdiklerim ile paylaştım. Onların yüzlerindeki mutluluğu gördüm. Bu son çalışma canım bir tanem yeğenim Yusuf'un doğum günü pastası. Annesi bugüne kadar Pelit'den sipariş verdiği için benim siparişimi endişe ile bekledi. Fakat pasta geldiğinde endişelerinin çok yersiz olduğunu gördü.

Ayşe hanım size öncelikle müşterilerinizin memnuniyetine verdiğiniz önem için çok teşekkür ediyorum. Siz eserlerine el emeğinizin yanında yüreğinizden sevgi, yüzünüzden tebessüm katıyorsunuz. Yoksa bunlar bu kadar muhteşem olmazJ

Sizi tanıdığıma çok mutluyum.



Bizlere çok değişik ürünler sunacak sağlıklı günler diliyorum.



Not. Sitenize mesaj göndermeyi beceremedimL



Sevgiler,

Mehtap AKARSU

Unknown dedi ki...

Mehtap hanımdan 2.mail :) Benim bu işteki en büyük kazanımım bu mailler işte. O kadar çok duygulandım ki kelime bulamıyorum yazmak için artık... Bende iyiki sizi tanımışım Mehtap hanım.




Ayşe hanım eksik bile yazdım. Siz gerçekten müşteri memnuniyetine maddi değerlerden daha fazla önem veren birisiniz. Ben bunu her siparişimde gördüm. Teslimat da bile bana hiçbir şekilde olumsuz bir durum yansıtmadınız. Bunlar inanın maddiyat ile ölçülemez.



Ben çok değer verdiğim sevdiklerime size güvenerek hediyeler gönderdim. Ne gördüm biliyor musunuz? Benim sevdiklerim sizin sevdikleriniz oldu. Bu benim için inanılmaz bir duygu. Her siparişin arkasından dönüp benim ve sevdiklerimin görüşünü almanız ise yaptığınız işe verdiğiniz değeri gösteriyor.

Ayrıca Mete bebek için 1 günde yaptığınız sipariş ise inanılamaz.



Lütfen her satırı yayınlayabilirsiniz.



İyi ki varsınızJ

Sevgiler,

Blog Directory by Blog Flux

kolay ulaşın