6 Ocak 2013 Pazar

"Piyano" Butik Pasta


 

Benim dünya üstü güzelliklere sahip kızım 9 yaşına girdi. Müziğe , sanata , özelliklede piyanoya olan ilgisinden ve becerisinden dolayı benden böyle bir pasta istedi. Yaşgünü tamda yılbaşı haftasına denk geldiği için her sene yoğunluktan biraz sıradan hazırlanıyordum kızıma. Fakat bu sene okulda gösterdiği yüksek başarısından dolayı çok daha fazla özen göstermem gerektiğini hissettirdi bana :)) Kendi kızıma hazırlanırken sadece işin içinde pastası olmuyor ve bunun için bi çok şeyi unutabiliyorum , mesela fotoğraf gibi :) gün içinde hiç aklıma gelmediğinden dolayı, yayınlamak için akşam masada çektiğim fotoğrafı hazırlamak zorunda kaldım.
 

Seni çok seviyorum meleğim....
Senin doğduğun güne şükürler olsun...
                                                          İYİKİ DOĞDUN GÖKÇE'M!...

Hiç yorum yok:

Blog Directory by Blog Flux

kolay ulaşın