24 Kasım 2010 Çarşamba

"Öğretmenler Günü" Butik Kurabiye





Bu kurabiyeleride canım kızım Gökçemin çok sevdiği öğretmeni değerli Galip Bey için hazırladım. Günler öncesinden kızımın planları doğrultusunda hazırladık hediyemizi. Gökçem daha canlı cıvıl cıvıl olsun istiyordu ama öğretmenimiz erkek olunca malum :) biraz daha oturaklı bişeyler olması daha mantıklı diye düşündüm. Bu çiçek demetimizin üstüne birde kızımın öğretmeni için hazırladığı mektubunu zımbaladık. Güzel kızım seni çok seviyorum. Okadar heyecanlanmıştı ki sabah okula giderken elinde hediyesi ile beraber ayağı takılıp düştü. Çok ağladı çok üzüldü. Allahtan hediyemiz gayet sağlamdı :) Sınıfa geç girdik ne yazıkki. Hediyemizi verdik. Eve döndüğünde bile aklı hediyesindeydi. Acaba öğretmeni mektubu için ne düşünmüştü? Bu arada bu kadar kurabiye arasında bende oldukça yorucu 2 gün geçirdim. Ama kıymetli öğretmenlerimiz için az bile. Tekrardan bütün öğretmenlerimizin başta canım ablamın ve kızımın sınıf öğretmenin bu güzel günlerini en içten dileklerimle kutluyorum...

Hiç yorum yok:

Blog Directory by Blog Flux

kolay ulaşın