14 Kasım 2010 Pazar

"Şimşek Mcqueen" Butik Pasta (Yumurtasız Pasta)


Eveeettt geciktirmiş olduğum bu yayınım geçtiğimiz ekim ayının kapanış pastası idi. Siparişini bir ay öncesinden almıştım Sevgili Meltem hanımdan. Çokda üzülerek anlattı bana, pasta isterken derdini Acar'ın. Özel bir pasta olmalıydı çünkü minik Acar'ın yememesi gerekli bir takım gıda malzemeleri pastanın içinde bulunmamalıydı. En önemliside yumurta. Büyük bir hevesle yapabileceğime güvendim ve kabul ettim. Tabii pasta günü yaklaşmaya başladıkça bende ki stresin dozuda artmaya başladı. O güne kadar birçok yumurtasız , inek sütsüz, hazır kek unsuz, krem şantisiz, hazır kremasız :) vs... birçok pasta denemesi yapmıştım ve hepsi başarısız olmuştu. Dehşet içinde ne yapacağımı düşünmeye başladım. En sonunda hiçbir yere dayanmadan kendi tarifimi kendim oluşturmaya karar verdim. Ve başarmıştım kekim çok güzel kabarmış tadı oldukça lezzetliydi. Kremasını ise muzla ve balla tatlandırdığım pastamın süslemesini ise çooookk büyük bir hazla gerçekleştirdim. Çünkü kendimle gurur duymuştum :) Sürekli olarak irtibat halinde bulunduğum Sevgili Meltem hanıma bunu eklesem olurmu bu malzemenin zararı varmı yokmu sorularımın sonu gelmişti ve bu kez "pastanız hazır, teslim edebilirim" demek için aramıştım. Çok mutluydum yine çok heyecanlıydım. Telefondan çok tatlı bir ses geliyordu kulağıma çok sıcak bir elektrik almıştım Sevgili Meltem hanımdan, karşılaştığımızda da aynı samimiyetle pastayı teslim alan Meltem hanıma bize güvendiği için , verdiği güzel destek için ve bana cesaret kattığı için binlerce teşekkürlerimi iletiyorum. SEVGİLİ ACAR'A ÖMÜR BOYU SAĞLIK SIHHAT VE AFİYET DİLİYORUM! HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN...

Hiç yorum yok:

Blog Directory by Blog Flux

kolay ulaşın