22 Ekim 2010 Cuma

"Burberry Çanta" Butik Pasta


Geçen hafta çarşamba günü aile toplantımızda yengemin bana sessizce işaretlerle Neşe'mizin çantasını işaret ederek iyi bak Ayşe çok iyi bak demesiyle hemen anladım mesajı :) Nasıl yapacağımı çok uzun uzun düşündüm durdum. Benzetebilecek miyim diye kuşkularım oldu. Geceleri döne döne nasıl olacak diye uykularımın kaçtığını bilirim. Ama en nihayetinde benimde çok içime sinen şık bir burberry çantası çıktı ortaya. Teslim etmek için akşamı bekleyemedim öğle vaktinde teslim ettim ki yengemin tepkisini görmeliydim biran önce. Beğenildiğini duymak gerçeği gibi olmuş denmesi çok mutluluk vericiydi benim için. Yengeme buradan çok teşekkürediyorum herşey için. Neşecim gülen yüzün hiç solmasın. Nice güzel mutlu yıllara sevdiklerinle beraber. İYİKİ DOĞDUN!...

Hiç yorum yok:

Blog Directory by Blog Flux

kolay ulaşın