8 Ekim 2010 Cuma

"Basketbol Temalı" Butik Pasta


İnanılmaz mutluyum! Benim ilk sipariş pastamdı yakışıklı Ali için yaptığım Benten pastası ve bu sene için de basketbol temalı pastasını ben yaptım. Bundan daha büyük bir mutluluk düşünemiyorum. Sevgili Dilek hanımın tercihine göre şekillendirdiğim bu pastayı çok büyük heyecanla hazırladım. Artık sorumluluğumun daha fazla arttığını hissediyorum çünkü beklentiler ilklerdeki gibi olmuyor. Yine pastamı Okyanus Kolejine götürdüm geçen sene olduğu gibi. Dilek hanım ile tanışma fırsatım oldu. Çok sıcak bir karşılamayla pastayı teslim alan Dilek hanımın yüzünde gördüğüm güzel ifadeyi hiç unutmayacağım. Benim için bir ilkin ikinciye dönüşmesi ancak bukadar kıymetli olabilirdi. Herşey için tekrar tekrar çok teşekkürederim. YAKIŞIKLI ALİ'YE SEVDİKLERİYLE KOCAMAN GÜZEL BİR HAYAT DİLİYORUM! İYİKİ DOĞDUN...

Hiç yorum yok:

Blog Directory by Blog Flux

kolay ulaşın