16 Ekim 2010 Cumartesi

"Sevgililer Günü" Butik Pasta



Çok hoş bir pasta oldu :) Sevgili Tuğçe hanım eşinin doğum günü için netten pasta araştırması yaparken rastlamış bloğumuza. Yine çok mutlu oldum yine çok heyecanlandım. Telefonumu eşim aradı ve pasta isteyen bir bayan var demesiyle kalbimin inanılmaz hızlı çalışmaya başladığını hissettim. Her pasta siparişi alışımda aynı heyecanı yaşıyorum ve elim ayağım birbirine dolanıyor uzun bir süre kendime gelemiyorum. Ben Sevgili Tuğçe hanıma döndüğümde bana nasıl bir pasta istediği hakkında detayları anlatarak bilgi verdi ve bu pastada karar kıldık. Çok eğlenceli bir çalışma oldu benim için. Aksaklıklar yaşadım yetiştiremem diye düşünürken herşeyin bir anda yoluna girmesi mucize gibiydi. Pastama son noktayı koyup resimlerini aldıktan sonra Tuğçe hanımın beni aramasıyla teslimat telaşlarım başladı bu sefer. Bütün komşularım Belma, Selma, Hülya vs.. firar etmişlerdi sanki bana inat apartmandan. Kızım öğlen uykusuna yeni geçmişti. Nasıl yapardım nasıl bırakırdım onları evde yalnız? mümkün değildi... anneme götürsem uykusuna kıyamıyordum ufaklığın. Sonunda ablam hızır gibi aklıma geldi ve acil bir aramayla çağırdım ve bende teslim etmek için yoluma koyuldum. Bu kez heyecandan arabayı kullanırken buz kesti ellerim. Allahım bi aksilik olmadan götürsem diye dualar ede ede Tuğçe hanımın evinin kapısında derin bir nefes alarak çaldım zili. Ohhhh teslim ettim diyerek arabama doğru ilerlerken telefonumun çalması ile bir hesap karışıklığı yaşanmış olduğunu farkettim :D Tuğçe hanım hazırlık telaşından bende heyecandan hiç farketmemişiz hesabı yanlış yapmışız. Neyseki bu işide halledip eve doğru gelirken kendimi kuş gibi hissetim birden. Bukadar heyecan fazlamı acaba diye çok sorguladım kendimi ama bana bu işi sevdiren kısımda bu yaşadığım heyecan aslında. Sonradan farkına vardım ki saat 2 idi ve ben kahvaltı yapmayı bile unutmuştum.
Umarım Tuğçe hanım ve eşi pastalarının görüntüsü kadar içeriğinide beğenmişlerdir. Mutluluklarının bir ömür boyu sürmesini diliyorum NİCE GÜZEL YAŞLARA!... Bizi tercih ettiğiniz için çok teşekkürler. Her anınızın bu pasta kadar tatlı geçmesi dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Blog Directory by Blog Flux

kolay ulaşın