6 Aralık 2010 Pazartesi

"Burberry Ayakkabı" Butik Pasta


Aman Allahım... Beni mahveden pasta... Hiçbir pastamda bukadar hayal kırıklığına uğramamıştım. Başında herşey çok güzeldi takiii ayakkabıyı yerinden kaldırana kadar. Firar etti güzelim uğraşlarım:( üç ayakkabı denememde de aynı sonucu alınca artık pes ediyorum dedim hemen siparişi veren Sevgili Betül ablayı aradım. Yapamayacağımı direk söyledim çünkü vakit yoktu , deneme yapmaya çok vaktim var fakat kurumasını bekleyecek pozisyon yoktu. Sağolsun Betül ablacığım sıcacık sesiyle sen başarırsın Ayşecim diyerek beni motive etmeye çalışıyordu , kısık bi seslede yani babette olur diyerek bana hemen oradan bir çıkış yolu sundu :))) Hiç kaçırırmıyım koyuldum bir an önce yeni çalışmalara tabii ilk yaptığım ayakkabımın estetiğini verebilmek için uğraştığım çabayı uğraşamadım ne yazıkki ama ortaya çıkan sonuçta hiç fena değildi en azından pastanın üstünde bişey olacaktı yani:) Pastanın asıl esprisi topuklu bir ayakkabının tabanına sıkışan elma idi. Fakat ben topuktan vazgeçince elmada ortadan kalktı doğal olarak. Ama yaş günü sahibi Didem arkadaşım için o resmide yayınlayacağım. Aynı gün içinde aldığım siparişlerde hem ben hemde karşı taraf zor durumda kalıyor. Bana yine güzel bir tecrübe oldu.HERŞEY İÇİN TEKRAR TEKRAR ÇOK TEŞEKKÜRLER BETÜL ABLA. DİDOCUM NİCE GÜZEL YAŞLAR DİLİYORUM
SEVDİKLERİNLE!....

Hiç yorum yok:

Blog Directory by Blog Flux

kolay ulaşın