8 Aralık 2010 Çarşamba

"Barbie Bebek" Butik Pasta



Bu işe ilk Barbie pastası yaparak başlamıştım. Kızımın doğum günü için heyecanla hazırlayıp okuluna götürmek için telaş içindeydim. Tam bir senenin geçtiğini farkettim yengemin bu pastayı istemesiyle. Bu sefer pastayı bir kız çocuğuna değil güzel bir anneye hazırladım. Kuzenim Saliha için yengemin özel siparişi oldu Barbie Bebek pastası. İlk yaptığım pastanın aynısından istediğini söyleyince çokda değişiklik yapamadım ama en azından daha güzel olması için çabaladım Umarım tadıda güzel olmuştur.
Yengem bu pasta ile "kızım sen benim hala bebeğimsin" mesajını verirken diğer taraftan benimde bu pastaya yüklediğim başka bir mesaj vardı :) "Acaba bir kız çocuğun olsa nasıl olur?" diye:D Tabii bu benim kendimce dileğim.Çok fedakar annelere sahibiz birde böyle duygusal mesajlar verdiklerinde içime sokasım geliyor onları . Salihacım NİCE GÜZEL YILLAR DİLİYORUM. Herşey gönlünce olsun!...

Hiç yorum yok:

Blog Directory by Blog Flux

kolay ulaşın