2 Ocak 2011 Pazar

"Mercedes Araba" Butik Pasta



Benden süper model bir Mercedes araba pasta istendi. Çok keyif ve heyecanla hazırladım. Sevgili Ayşe hanımın kurabiyelerden sonra ilk pasta siparişi idi. Kurabiyeler kadar pasta konusunda da memnun edebilmek için elimden geldiğince görüntüsünde ve lezzetinde titizlik gösterdim. Geri dönüşümün olumlu olması çok mutlu etti beni. İlk üç boyutlu çalışmam olduğu için acemilik yaşamadım diyemicem özellikle üst kaplamasında sıkıntılar yaşadım dilerim bir sonraki deneyimlerimde daha da iyi olabilirim :) Bize güvenerek böylesine özel gününüzde bizi tercih ettiğiniz için nekadar teşekkür etsem azdır. Herşey gönlünüzce olsun! Her tatlı anınızda beraber olmak dileğiyle....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba mercedes pasta ne kadar yaptırmak istiyorum da?????

Blog Directory by Blog Flux

kolay ulaşın