2 Ocak 2011 Pazar

"1 Yaş Winnie the pooh" Butik Pasta


Winnie the pooh en sevdiğim çizgi film karakterlerindendir. Canım Rahimeciğimin böyle bir tercih yapması çok yerinde oldu benim için. Çünkü inanılmaz keyif aldım karakterleri çalışırken. Birde bittikten sonra ortaya çıkan görüntü tam istediğim gibiydi. Fakat resim çekmeyi çok iyi beceremediğimdenmidir bilmiyorum resimler istediğim gibi olmuyor. Sanırım ışık problemim var :)




Bu pasta çok sevimli ve afacan olan Emir Efemize hazırlandı. İlk yaşgünü olduğu için canım kuzenim Rahime pastanın şeklinin 1 olmasını tercih etti. Pastanın içeriği frambuaz ve çikolatadan oluşuyor. Yaş günü partisinin concepti tamamen winnie the pooh karakterleri üzerine kurulmuştu ve çok güzel bir ortam hazırlanmıştı. Hatta davetiyeleri bile aynı konu içerikliydi. Hiçbir detayı atlamadan , titizlikle hazırlanan Rahimeciğimi kutluyorum bu inceliğinden dolayı. Anne olmak böyle bişey işte :) Canım benim herşey için çok ama çok teşekkürediyorum. Emir Efe'ye hayatı boyunca sağlık, mutluluk ve afiyet diliyorum. İYİKİ DOĞMUŞSUN TOSTOS :) !...

Hiç yorum yok:

Blog Directory by Blog Flux

kolay ulaşın