30 Ocak 2011 Pazar

"Minnie Mouse" Butik Pasta


Minnie mouse pastası canımın içi Beyzoşuma hazırlandı. Çok önceden dile getirmişti nasıl bir pasta istediğini. Aklımda hep karakter çalışması yapmak vardı fakat sadece baş kısmını pasta olarak istiyormuş bizim küçük zilli kız :) eee bizede yapmak düştü malum. Pasta yaparken başıma yine birsürü olaylar geldi. Ben zaten nezaman olaysız bir pasta yapıcam çok merak ediyorum. Artık detaylara girmiyorum. Pastamız çok beğenildi. Lezzetini de çok beğendiler. Bende çok mutlu oldum. Ablam süper ziyafet çekti bizlere midelerimiz bayram etti. Beyzoşumda çok sevinçliydi. Çok güzel mutlu sağlıklı yıllar seninle olsun meleğim...İYİKİ DOĞDUN KUZU SARMASI :) !!!...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Pastanın tadına bakan biri olarak diyebilirim ki tam anlamıyla mükemmel bir pastaydı... Ben hayatımda böyle bir pasta yediğimi hatırlamıyorum... çok lezzetli ve çok hafif bir pastaydı... kaç dilim yedim hatırlayamıyorum ama pastanın hepsini bile yeseniz rahatsız olmayacağınız kadar güzel ve haffif bir pasta...kakaolu keki içindeki farambuazla özdeşleşmiş harika bir pasta.. sevgili ayşe eline sağlık....

Unknown dedi ki...

Keşke isimde bıraksaydınız. Dur tahminde bulanayım Burçin sen olabilir misin acaba? :)

Blog Directory by Blog Flux

kolay ulaşın