22 Mart 2012 Perşembe

"Evlilik Yıl Dönümü Ve Doğum Günü Özel Tasarım" Butik Pasta

http://www.flickr.com/photos/thinkpinkbutikpasta/6860725804/in/photostream
http://www.flickr.com/photos/thinkpinkbutikpasta/6860725706/in/photostream
Bu pastamızı Sevgili Ayla için hazırladık. Bizi netten araştırma yaparken bulmuşlar.Eşi Zafer Bey'in doğum günü ve evlilik yıl dönümleri sebebiyle tasarlanan bu güzel anlam içerikli pastayı çok keyifle hazırladım.Açıkçası sonucu bende çok merak ediyordum. Taleplerini sunarken Sevgili Ayla, o kadar uzun ve o kadar detaylı bir anlatımı olan mail atmıştı ki bir an nasıl bir şey istendiği konusunda zihnimi toparlayamadım. Taslaklarımı oluşturana kadar henüz hiç bir fikrim yoktu pasta hakkında. Yaptıkça ortaya hoş şeylerin çıktığını görmek hevesimi ve keyfimi yerine iyice getirdi. Hiçbir detayı atlamadan yapmaya özellikle gayret gösterdim. Sanki bir ödeve hazırlanır gibi tekrar tekrar okudum maili ve atladığım hiçbir yer olmadığından emin olana kadar notlarımı ve çizimlerimi defalarca kontrol ettim :) Bana çok hoş bir tecrübe yaşattınız gerçekten. Sizi tanımış olmaktan dolayı çok mutluluk duydum. Dışa yansıttığınız o kıpır kıpır enerjiniz hiç eksilmesin , her anınız neşe dolsun taşsın! Bir ömür boyu eşinizle beraber mutlu ve huzur dolu birliktelikler dilerim!

Hiç yorum yok:

Blog Directory by Blog Flux

kolay ulaşın