27 Mart 2012 Salı

"Winx Kızlar-Barbie-Uyuyan Güzel-Sindirella-Pamuk Prenses-Tinkerbell Karakterli" Butik Pasta

 Bu pastamızı Sevgili Özlem hanım için hazırladık. Bana ilk mesaj olarak ulaştığında Özlem hanım, kızlarının çok güzel bir fotoğrafını yollayarak pastalarının üzerinde kendi resimlerinin olmasını ve sevdikleri çizgifilm karakterlerinin resimlerininde bulunmasını tercih ettiklerini yazdılar.Fotoğrafın kendisini tasarlamanın pastada daha hoş duracağı kanaati getirerek bir kaç ön çalışma yaptığım alternatifleri sundum. Özlem hanım, karakterlerin resimdeki birleşiminde olumlu dönüş yapınca, hemen pastamıza, tasarlanan resmimizi uyguladık. Teslimat sonrasında memnuniyeti dile getiren öyle hoş bir mail aldım ki hala etkisindeyim. Sizlerle çalışmış olmaktan son derece mutluluk duydum. Herşey için ve özellikle mailinizden aldığım o manevi güç için tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Her iki güzel evladınız içinde hayırlı güzel yıllar diliyorum. İYİKİ DOĞDUN DİLA!

Hiç yorum yok:

Blog Directory by Blog Flux

kolay ulaşın