5 Mart 2012 Pazartesi

"Minnie Mouse" Butik Pasta


 Sevgili Pelin hanım için hazırlanan ikinci minnie mouse pastamızı bugünde anaokuluna teslimettik. Kısacık yolda okadar çok dua etmişim ki pastaya bişey olmasın diye , eşimde benimle uğraşıp durdu. Pastalarımız okunmuş üflenmiştir, başınız dişiniz ağrımaz diye belirtirsin dedi durdu :) Gerçekten en zorlandığım kısım teslimat kısmı eşim olmasa nasıl götürürdüm bilemiyorum. Pastanın beğinilmiş olması herşeye değiyor elbette. Bu çalışma bana çok keyif verdi. Hem renk olarak çok beğendim hemde süslüyken sade olabilmeyi başardı :) Pelin hanım sizi tanımaktan dolayı çok mutlu oldum. Banu sayesinde bir arkadaşım daha olmuş oldu. Herşey için tekrar tekrar çok teşekkürler. Sevgiler... İKİNCİ DOĞUM GÜNÜNDE KUTLU OLSUN MİNNİEMOUSE DEFNE! (Not: Bu kez ismi doğru yazmak için özel özen gösterdim :) ....  )

Hiç yorum yok:

Blog Directory by Blog Flux

kolay ulaşın