26 Aralık 2011 Pazartesi

"1 Yaş Pepee" Butik Pasta





Pepee , devamlı olarak kızımın bıkmadan izlediği bir kahraman haline geldi bu aralar. Sürekli şarkılarını söylüyoruz , halaylar çekiyoruz ve herşeye ben buna bayılırıııııııım diye bağırıyor şimdi birde pastasını yapıyoruz :))) Bu pastayı kuzenimin eşi Nergis'in özel isteği üzerine halam gelini için, hediye olarak yaptırmayı planlamış. İyiki de planlamış. Kızım bu fikre bayıldı. :) Yaptığım figürleri önce ona gösterdim ki tepkisi ne olacak diye? Çünkü onların bakış açıları çok önemli , en sevdiği karakteri pastada tanıyabilecek mi? Evimizi bi kaç kez değiştirdik çünkü açık açık bu Pepee'nin evi değil diye eleştirdi beni. Eeee el mahkum değiştirdim bende sonunda beğendirebildik küçük hanıma neyse ki... Daha sonra figürleri sorarken kızım Pepee'ye benzemiş mi bunlar diye, aldığım cevap beni çok güldürdü : Anne bu zaten Pepee , çok komiksin , dediğinde anladım ki benzemiş. Nihayet pastamızı tamamlayıp teslim ettiğimde inanılmaz mutlu bir karşılamaya tanık oldum. Sevgili Nergis akşam saatlerinde bana dönüş yaptığında sesindeki o enerji olduğu gibi bana geçti. Herşeyi çok beğendiğini,  tahmin etmediği kadar lezzetli ve güzel olduğunu sesindeki o coşkuyla duyunca yere göğe sığamadım tabii. Buradan nekadar teşekkür etsem azdır. Canım halam ve kuzenim Zübeyde'ye bana verdikleri destek için , Sevgili Nergis'e sıcak ve samimi geri dönüşü için çok teşekkürederim. Minik Yusuf ömrün hep bu pasta kadar tatlı geçsin! İYİKİ DOĞDUN... 

Hiç yorum yok:

Blog Directory by Blog Flux

kolay ulaşın