17 Aralık 2011 Cumartesi

"Prenses Şatosu" Butik Pasta

Prenses kızım için şato pasta. Bu haftamız yaşgünü telaşımızla beraber inanılmaz yoğun koşturma içinde geçti. Hediyeler beğendik , kıyafetler ayarladık derken bende epeyce yorulmuşum. Bu arada da sürekli pastasını nasıl yapsam diyede düşünme halindeydim. Hem gösterişli olmalı hemde beni çok zorlamamalı diye tasarlarken kızımın isteği doğrultusunda böyle bir pastaya karar kıldık. Terzi kendi söküğünü dikemez derler gerçektende öyle. Kendi kızlarım için yaptığım pastalarda her zaman uğraştığım pastalarımdan daha çok yoruluyorum. İşin içinde çünkü tek pasta olmuyor evin temizliği diğer börek çörek faslı hepsi belli bir saate hazır olmak zorunda. Bu arada kendini hazırlamayı da ihmal etmemelisin derken atlatıverdik tüm yoruculuğu ve güzelliğiyle , kızımın heyecan dolu gününü. Darısı seneye bakalım :) Canım bitanem benim prensesler prensesi dünya güzeli kızım İYİKİ VARSIN MİS KOKULUM! SENİ ÇOK SEVİYORUM ANNECİM!

Hiç yorum yok:

Blog Directory by Blog Flux

kolay ulaşın