26 Aralık 2011 Pazartesi

"Winx Kızlar" Butik Pasta

  Winx kızlarını hangi kız çocuğu sevmiyor ki? İşte bu kahramanların bir hayranıda benim çok sevdiğim arkadaşlarımdan Elif'in cimcime kızı Nefise :) Israrla bütün winx kızlarının resimlerinin olduğu bir pasta istiyormuş Ayşe teyzesinden. Ayşe teyzeside tabiki zilli Nefisenin bu önemli gününde herşeyin istediği gibi olması için elinden geleni esirgemedi. Ve çok çok mutlu eden bu pastayı yaptııııı :) Yaş gününde bulunamadım ama pastayı teslim ederken kuşlar gibi uçtuğuna şahit oldum. Sonrasında da pastanın görüntüsü kadar tadı içinde memnuniyeti duyduktan sonra bütün yorgunluğumu unuttum. Canım arkadaşım Elif ilk defa pastamı tatma fırsatın oldu ve seni memnun edebilmiş olmak üstelik bütün misafirlerinin taktirini kazanmak gerçekten işime daha da bağladı beni. Herşey için çok teşekkürederim. İyiki böyle güzel bir evladın var. Bir ömür boyu sağlık , huzur ve mutluluk diliyorum. Bahtı açık olsun , o güzel yüzü daima gülsün!... Tatlı anlarınız hiç eksik olmasın...

Hiç yorum yok:

Blog Directory by Blog Flux

kolay ulaşın