5 Aralık 2011 Pazartesi

"Şimşek Mcqueen" Figür Çalışması

İlk defa benden sadece figür çalışmam istendi. Yan blogumuzdan benim pasta yaptığımı duyan komşum kapıma geldiğinde başta ne anlatmak istediğini kavrayamamıştım. Çünkü kimse kapıma gelerek pasta hakkında bilgi edinmemişti. Ya telefonla ulaşılırım yada mailler yoluyla iletişime geçerim genel olarak. Kapım çalındığında karşımda pastalar hakkında , tanımadığım bir komşumun anlattıklarını , zihnimde toparlayana kadar aklımdan birsürü düşünce geçivermişti birden :) Neyseki çabuk toparladım olayı ve anladım ki pastasını kendisinin yapacağı, oğlunun doğum günü için sadece benden şimşek mcqueen figürlerini edinmek istemiş. Yine çok çok mutlu oldum. Etrafıma özellikle kendimi bağıra bağıra tanıtmak istemiyorum. Onlar beni bulsunlar, beni birileri anlatsın ki biliyim anlatıldığımı , işlerimin konuşulduğunu. Kendime ait bir atölyem yada bir showroomum olana kadarda sistemim bu olacak. Fısıltı gazetesi... Teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Blog Directory by Blog Flux

kolay ulaşın