28 Nisan 2012 Cumartesi

"1 Yaş Concept" Butik Kurabiye





 Kurabiyelerimiz ; 1 rakamı şeklinde , yaşgünü için özel tercih edilen tütü modeline ve renklerine uygun hazırlandı. Sevgili Nurseli ile aylar öncesinden beri devamlı olarak mesajlaştık. O kadar tatlı ve nazik ki ben hangi seçeneği sunduysam hepsi için sana güveniyorum diyerek belirledi tercihlerini. Kurabiyelerin son halini mesaj attığımda her cümlesinde bayıldım harika gibi sözleri çok içtendi ve inanılmaz büyük sevinç yaşadım. Avusturya yolcusu olan kurabiyelerimiz umarım sağ salim ulaşırlar minik Yade Nil'in eline :) Resimlerine hayran kaldığım dünya tatlısı Yade Nil'e ömrü boyunca sağlık , sıhhat ve afiyet diliyorum. Nurseli'cim herşey için çok teşekkürler. Umarım bir gün karşılıklı sohbet etme fırsatımızda olur. İYİKİ DOĞDUN YADE NİL!

Hiç yorum yok:

Blog Directory by Blog Flux

kolay ulaşın