26 Nisan 2012 Perşembe

"Mercedes Markalı Araba" Butik Pasta


 Vakko temalı pastamızın üstüne yine figürleri olan bir pasta çalıştım. Bu pastamızı aylar öncesinden konuştuğumuz Sevgili Aslı hanım, eşinin doğum günü için istedi bizden. Daha önceden iki defa çalışmış olduğum mercedes markalı arabayı bu kez figürlü olarak hazırladım. Figürlerimi bir hafta öncesinden hazırlamıştım. Pastamı hazırlayıp en son figürlerimi yerleştirmeye geldiğinde hazırlamış olduğum figürlerin pasta için çok büyük ebatlarda olduğunu farkedince çok panikledim doğrusu. Aslında çokda güzel olmuşlardı. Son saatler içinde yeniden hazırladığım figür çalışmalarım beni çok mutlu etmesede pastanın beğenilmiş olması Aslı hanımın sesinin pozitifliği moralimi yerine getirdi :) Bizi tercih etiğiniz için çok teşekkürler. Eşinizle beraber ömür boyu mutluluklar dilerim ve eşinizin yeni yaşını kutlarım. Her özel gününüzde yeniden görüşmek dileğiyle

Hiç yorum yok:

Blog Directory by Blog Flux

kolay ulaşın